Per Sant Isidre de 1981 va ser inaugurat el nou servei de Telègrafs. Fins aquella data per posar un telegrama ens havíem de desplaçar a Barcelona o Castelldefels, però el creixement de la població i les comunicacions feia del tot necessari aquest servei.
La instal·lació del telègraf va suposar un gran pas endavant per millorar les comunicacions dels veïns i veïnes de Viladecans. A les fotografies, entre d’altres, l’Alcalde Joan Masgrau i el cap del servei de Correus d’aquells moments.
Com passa el temps amb la tecnologia!!
Jaume Muns
.jpg)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada