dilluns, 15 de juny del 2026

Inauguració del servei de Telègrafs a Viladecans.


Per Sant Isidre de 1981 va ser inaugurat el nou servei de Telègrafs. Fins aquella data per posar un telegrama ens havíem de desplaçar a Barcelona o Castelldefels, però el creixement de la població i les comunicacions feia del tot necessari aquest servei.

La instal·lació del telègraf  va  suposar un gran pas endavant per millorar les comunicacions dels veïns i veïnes de  Viladecans. A les fotografies, entre d’altres, l’Alcalde Joan Masgrau i el cap del servei de Correus d’aquells  moments.  

Com passa el temps amb la tecnologia!!

Jaume Muns