dissabte, 15 de febrer del 2020

Carrer de la Muntanya: unes places d’aparcament que no hi haurien de ser



L’altre dia no vaig poder obrir la porta de casa. Un camió estava passant per sobre la vorera i m’ho impedia. Vaig haver d’esperar que el camió passés, i vaig poder sortir. I no és el primer cop que em passa. I és que el carrer de la Muntanya, entre el passatge de Sant Sebastià i el carrer de Sant Antoni, dels números 32 al 42, s’estreny. I els cotxes que hi aparquen, tant en llocs legals com davant els guals, fan que al carrer li quedi tan poc espai que els camions hagin de pujar a la vorera, amb perill per als veïns i per als balcons, i fan que entrar als guals de la banda dels senars exigeixi unes habilitats conductores que no tots tenim. La conclusió és que les places d’aparcament que hi ha en aquest tros de carrer, no hi haurien de ser. Són vuit les places que s’haurien de suprimir, i tots hi sortiríem guanyant.

De fet, els veïns de la zona ja fa temps que hem enviat a l’Ajuntament peticions sobre el tema, però no ens fan cas.

Josep Lligadas Vendrell