dilluns, 15 de març del 2021

JOEL, UNA DOLÇA I BONICA PAPALLONA

 

Fa divuit anys que m’acarones la vida

ets la meva dolça melangia

 l’amor que cada vesprada sorgia 

 escoltant el clam de la teva crida.

Quan el teu cor s’emociona 

aleteges vehement i content

veient com revoltes feliç i sotgen

 amb el vol esberlat d’una joiosa papallona

Vull robar-te les teves llàgrimes

per poder escriure poesies

i deixar petjada en aquells llibres

amb les millors proses i rimes.

Encoratjaments i sentiments estaran sempre presents.

Cavalcant per una dignitat

com el ressò d’un cant enamorat

en aquell ardit coratge que ens empara a ser més valents.

Diré a tothom el que m’ensenyes dia rere dia.

En el teu esguard tabolaire i jovial

 t’escoltaré amb gran cabal 

xiuxiuejant a cau d’orella la teva formosa melodia.

No oblidaré mai l’engrescadora infantesa. 

Ets la meva música, ets el meu cant.

Gravant al meu cor tot el teu encant, 

fent que de la meva ànima brolli tendresa.

Sóc la mare més feliç d’aquesta terra

quan mirem plegats el món des d`una altra finestra, 

veient aquella blanca ginesta,

per lluitar amb tot el que ens aferra.

Raquel Serra