dilluns, 15 de març del 2021

LA NOSTRA DIVERSITAT FUNCIONAL

No em demanis que recordi, perquè no puc recordar.

No em demanis que entengui, car no puc explicar-me.

Dona’m la mà i no deixis d’acompanyar-me,

Ajuda’m a guarir-me d’aquest malson en el meu camí perdut.

Dansa amb mi el ball de la vida, sota una mateixa música, sota un sol ball.

Fes-me veure amb els teus ulls, el que vull veure en el teu mirall.

Fes-me recordar amb la teva mirada, perquè no em vull embolcallar.

Estima’m i no oblidis mai el sentit de la vida,

la que em va fer creure i em va fer estimar.

Ajuda’m a volar per aquest món tan fràgil, 

dóna’m forces per saber lluitar.

Fes que el teu amor m’acompanyi 

i no em faci perdre l’esperança de voler recordar,

paraules, versos i poemes que fan el meu cor bategar.

Emociona’m amb paraules dolces i regala’m aquella esperança que tant desitjo

fent un llaç a les nostres vides, entrellaçant-les en una sola flassada.

Esguards s’acluquen els meus ulls i no em deixen recordar.

Raquel Serra