dissabte, 26 de març del 2011

Em presento


Em presento: sóc el Carles Lozano, i seré el candidat de Convergència i Unió a l’alcaldia de Viladecans, en les eleccions del proper mes de maig. Tinc 39 anys, sóc Llicenciat en Ciències Econòmiques per la Universitat de Barcelona, milito a Convergència Democràtica des de 1996 i he estat President Local de CDC Viladecans de 2004 a 2011.
Des de fa quatre anys sóc regidor de l’Ajuntament, i des del 2008 sóc el portaveu del Grup Municipal de CiU, així que he tingut ocasió de participar en molts dels debats que han tingut lloc en el Ple de l’Ajuntament, on he intentat mantenir una línia crítica amb l’actual equip de govern PSC-ICV, denunciant l’excessiu endeutament, votant contra les pujades d’impostos o rebutjant decisions urbanístiques que reflecteixen un model de ciutat ja superat. Simultàniament, els regidors convergents hem participat lleialment en la defensa de les institucions, hem donat suport a aquelles decisions que eren positives per a la ciutat o hem ofert col·laboració en els grans reptes de ciutat (l’últim exemple, en la reivindicació unànime de l’ampliació de l’Hospital).
Em presento davant vostre com a candidat a alcalde d’un Viladecans en què no vaig néixer, però on vaig venir a viure el 1993; durant 18 anys he anat coneixent les persones i les entitats que donen vida a aquesta ciutat, i que en són la seva principal riquesa. Tots aquests anys he vist créixer la ciutat, amb alguns equipaments, però especialment amb molts habitatges, barris sencers, milers de persones fins a portar-la a un volum de població que desborda les infraestructures que té.
Em presento com a alcalde perquè vull canviar aquesta evolució, vull procurar per una ciutat on millora la qualitat de vida, on la prioritat és tenir les escoles, ambulatoris i serveis que necessita, i on es recupera l’orgull de ser membre d’una comunitat amb personalitat pròpia (cosa que es reflecteix des de tenir cura dels noms de carrers i masies fins a recuperar la festivitat de Sant Sebastià, tradicional Festa Major d’Hivern de Viladecans).
Em presento, però no ho faig sol. Al meu costat hi ha un equip sorgit de la variada societat viladecanenca; moltes persones joves, i veterans reconeguts de la nostra ciutat; persones molt preparades per regir les diferents àrees (arquitectes, economistes, emprenedors) i també per obrir les portes de l’Ajuntament perquè sigui la casa de tots, on realment s’escolti la veu de la gent.
En resum, em presento, davant vostre, per un repte històric: canviar la majoria que hi hagut durant 28 anys a l’Ajuntament de Viladecans.
www.viladecans2011.cat twitter @carleslozano Carles Lozano

1 comentari:

Noland ha dit...

Tengo el gusto de conocerle a usted, aunque no comulgue con muchas cosas de su partido. En este caso, su partido no está interesado en algunas cosas como las que usted si, como es el caso -recortes sanitarios y mejora del hospital de Viladecans-. Me pregunto quien pesará mas en las decisiones para la ciudad, si los mismos ciudadanos o las presiones de su partido. Esta misma cuestión podría cuestionar a cualquier otro candidato, pero viendo la decisión popular, espero que respalde al pueblo que le vote y no tenga usted demasiadas deudas de gratitud que deban pagar mis conciudadanos

Saludos.