diumenge, 27 de març del 2011

Un nou partit a Viladecans: Cambio, Avance y Progreso


El passat dijous 17 de febrer, vam fer la presentació de “Cambio, Avance y Progreso”. Som un nou partit de caire municipal que es presenta per la ciutat de Viladecans.
Al nostre partit tenim molt clares quines són les necessitats de la nostra ciutat. Tal i com vam deixar clar a la presentació.
La claredat institucional és necessària, no és normal que el Consistori actuï d’esquena a la societat, i que els recursos públics s’utilitzin com si fossin recursos dels polítics.
La seguretat és un altre tema molt important per al CAP, no pot ser que els nostres cossos de seguretat només serveixin per recaptar.
La tercera edat ha de tenir l’oportunitat de vincular-se més amb la societat, de tenir espais propis com parcs d’exercici i altres eines.
El medi ambient no ha de ser una eina de campanya electoral, ha de ser una realitat, i al CAP en som molt conscients.
Tal com va dir el nostre President, l’Ernest Soriano, a la presentació, “s’ha de millorar la gestió municipal i oblidar ideologies”.
Si voleu rebre més informacio sobre “Cambio, Avance y Progreso” la podeu trobar a www.cap.org.es
Marc Ambite

2 comentaris:

Noland ha dit...

Si existe una prioridad, incluso por encima de las vicisitudes de la actual crisis para los ciudadanos es la educación.
Sin ella ocurren cosas como desconocer la importancia y el valor de lo que supone el acto de votar, Incluso la pérdida del concepto de sociedad, donde cada individualidad es un reino tiránico al que no importan los derechos de los demás.
Sin ella nuestras posibilidades dentro del mercado común son de inferiores ya que tenemos un sistema educativo claramente deficiente y partidista.
Sin ella no se conocen los valores, como los que cimentaron los que en el pasado dieron sus vidas por la democracia, corrupta hoy, en beneficio para el partido en detrimento del pueblo que dicen representar.

Unknown ha dit...

Estoy deacuerdo contigo.

Por esto nuestra formacion (aunque queda demasiado politico) tiene en una de sus lineas a seguir l educacion.
Con proyectos como las comunidades de aprendizaje, educacion para niños que no pueden asistir (enfermos, etc)
y alguna cosa mas que iremos desmembrando poco a poco.
Un saludo. Marc.