diumenge, 15 de desembre del 2019

Vull un scalèxtric

                                           

Estimats Reis d’Orient,

Aquest any m’he portat molt bé, i per això vull que em porteu d’una vegada l’scalèxtric que fa tants anys que us demano. Sé que soc una nena, però m’agraden molt els cotxes i vull un scalèxtric, i que vingui amb molts cotxes de tots els colors del món i també un dels cotxes podria portar unes rodonetes pintades als costats.

També vull que em porteu una nina, d’aquelles grans per portar en un cotxet. Però una nina que porti un vestit de color verd. Digueu als amos de les fàbriques de joguines que no facin la roba blava o rosa, perquè jo vull una nina amb la roba de color verd! Ah, i porteu-me el cotxet també, que no en tinc cap encara.

Vull moltes més coses perquè he estat molt bona... em podríeu portar alguns contes? També m’agraden els que són per pintar. L’altre dia la mama ens va dur a la botiga de joguines perquè agaféssim idees per escriure-us la carta. Però no entenc per què el meu germà havia d’anar a un lloc i jo a un altre, així no podrem jugar mai junts.

I per això us demano que li porteu una nina i un cotxet com els meus. Així podrem anar a passejar junts i també farem alguna carrera. La seva nina que porti la roba de color… groc! El groc és el seu color preferit! El blau no!

La meva amiga Carla diu que no puc jugar amb un scalèxtric perquè soc una nena, però a mi m’agraden els cotxes. Sisplau, porteu-me un scalèxtric, sisplau. I també una nina per posar-la en un cotxet i al meu germà una altra nina, sisplau.

I ja està! Vull jugar amb el meu germà, però com que ell és un nen i jo sóc una nena, és complicat, sabeu? Perquè jo he de jugar amb nines i ell amb cotxes i no entenc per què, si ens ho passem millor jugant junts a qualsevol cosa.

Espero que m’ho porteu tot! Gràcies!

Blanca

Assemblea Feminista VDK