diumenge, 15 de desembre del 2019

EL TOT DE TU

Company, em fas sentir la placidesa 

d’un mar enfuriat dintre de mi, 

el meu cos embolcalles amb dolcesa

per seguir-te a les palpentes pel camí. 

Amant, tu em fas sentir el més gran plaer, 

d’assaborir la vida amb alegria,

de gaudir de l’intens moment; perquè

de passió i amor és nostre dia. 

Amic, mercès per tota la franquesa 

quan necessito el mots que em dius sols tu, 

que m’emplenes el cos de fortalesa, 

quan parlar vull i mai no tinc ningú. 

Enamorat, amor incandescent, 

que amb tendresa sublim pugem al cel; 

i amb el teu cor tan ple de sentiment,

esdevenir podrem al nostre estel.

No arribarà aquell dia de l’absència, 

res no em farà que oblidi aquell instant,

i tot serà la nostra confidència. 

Company, Amant, Amic, Enamorat.

Nati Regàs