dimarts, 8 d’abril del 2014

Vaig conèixer els follets de l’Espiga

Doncs sí. M’he proposat conèixer personalment els nens i nenes de Viladecans. M’he ofert a les escoles. Ja ho explica la Montse Pastor en aquest mateix número. Però també m’he ofert als caus i als esplais. 
Els primers amb qui he tingut contacte han estat els follets, els nens i nenes més petits de l’A.E. l’Espiga, amb els quals vaig passar una estona sensacional. Vaig flipar només de veure com em miraven... i les preguntes que feien. Sort que el mamutaire Vicenç va respondre a totes les seves inquietuds (amb gran imaginació, per cert). Van ballar el Patatuf al meu voltant i jo em vaig emocionar. Repetirem: caus, esplais, per què no em veniu a veure? Només cal que m’escriviu a 
mamutviladecans@gmail.com. Petons
El vostre Mamut (encara sense nom)