diumenge, 15 de març del 2020

40è. aniversari FAPA VILADECANS 1979 – 2019

Enguany el 13 de febrer al Casal Montserratina vàrem celebrar els 40 anys de la Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes, la FAPA. Han passat molts anys plens de bona feina, constitució d’AMPES, xerrades informatives, sempre creixent i lluitant junts, assemblees obertes, explicant a la ciutadania de Viladecans projectes per defensar una educació pública de qualitat. 

Record i reconeixement a totes les mares i pares que ho han fet possible, l’escola en general i sobretot la participació als Consells Escolars són determinants per fer que hi hagi un llaç d’unió entre tota la comunitat educativa.

L’acte, ple d’emocions i retrobaments, va fer palès que Viladecans, amb les seves institucions, treballa per l’escola pública. Sense desmerèixer cap esforç i feina feta era lògic fer un merescut reconeixement a la persona que durant aquests anys ha estat l’ànima a totes les associacions de Viladecans, ajudant i orientant sempre mirant el futur. Ella, la nostra Milagros, ha lluitat perquè sempre hi hagués una visió positiva i de futur a l’escola, ajudant a tort i a dret, sempre apagant focs on era necessari.

Felicito a Milagros Jonte i li dono les gràcies per ser com és, tot un luxe tenir-la com amiga.

Montse Pastor

Hoy es un gran día: la FAPA Viladecans celebra los 40 años de su constitución y yo he tenido la suerte de poder participar durante unos años en su organización. He estado estos días ayudando a construir los recuerdos y me han venido al pensamiento las personas que he tenido la suerte de conocer y que tanto me han aportado.

Hoy será todo un cúmulo de emociones. Las diferentes juntas han ido dejando el sello de un trabajo bien hecho y los demás lo hemos continuado con las reivindicaciones en mejorar la Educación, la escuela pública, la segregación y la inclusión.

Como familias, os animo a participar en el aprendizaje y la educación de vuestros hijos e hijas en la escuela o el instituto y también en las Bressols. Entrad a participar en las AMPA/FAPA y no tengáis miedo a salir a aprender fuera de vuestro espacio. Siempre regresaréis con información que beneficiará a vuestra comunidad educativa.

Milagros Jonte